Tervetuloa hoitotieteen teorian teemapäivään 19.1.2018

09.01.2018

​Turun yliopiston hoitotieteen laitos järjestää 19.1.2018 hoitotieteen teorian teemapäivän, jossa aiheena on vuorovaikutus hoitotyön eri tilanteissa. Päivän ohjelmasta vastaavat Turun yliopiston hoitotieteen laitoksen ensimmäisen vuosikurssin opiskelijat. Lisäksi luennoitsijoina toimivat Turun yliopiston hoitotieteen tohtorikoulutettavat Terhi Lemetti ja Jukka Kesänen sekä hoitotieteen maisteriopiskelija Heli Palmu.

Teemapäivän tarkoituksena on tarkastella vuorovaikutuksen moninaisia ilmiöitä hoitotyössä ja tukea hoitotieteellisen tutkimustiedon integroimista käytännön hoitotyöhön.  Teemapäivässä kuullaan mielenkiintoisia katsauksia mm. psykososiaalisesta tuesta, voimavaraistumista tukevasta potilasohjauksesta, monikulttuurisuudesta ja vuorovaikutuksen konflikteista.

Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. Lounas ja kahvi on tarjolla omakustanteisesti.

Teemapäivä järjestetään klo 9-16 ICT-Cityssä, Beta-salissa, 1. krs, osoite Joukahaisenkatu 3-5, Turku.

Lämpimästi tervetuloa!

Luotu 09.01.2018 | Muokattu 09.01.2018