Tervetuloa Tehokkuutta monimutkaisten teollisuusprojektien hallintaan -seminaariin 17.1.2017

03.01.2017

Kauppakorkeakoulun koordinoima Tekes-rahoitteinen DigiPro-projekti järjestää 17.1. avoimen iltapäiväseminaarin, jossa käsitellään teollisuusprojekteja ja tuottavuutta erityisesti uusien teknologioiden mahdollisuuksien ja meriteollisuuden näkökulmista.

​Teollisuuden projektit ja tuottavuus ovat Suomelle kriittisiä kysymyksiä tulevaisuuden kilpailukyvyn kannalta. Digitaalisuus tuo uusia työkaluja, mutta niiden hyödyntäminen vaatii osaamista ja suunnitelmallisuutta.

Turun kauppakorkeakoulun koordinoiman DigiPro-projektin järjestämässä avoimessa iltapäiväseminaarissa keskustellaan muun muassa siitä, millaisin järjestelmin isoja kansainvälisiä projekteja hallitaan sekä miten tieto kulkee ja miten sitä hyödynnetään projektiin osallistuvien toimijoiden välillä.

Aika: 17.1.2017 klo 12.00–17.00
Paikka: Forum Marinum, Auditorio Ruuma, Linnankatu 72, Turku
Ilmoittautuminen (viim. 9.1.2017):

Tilaisuus kokoaa yhteen erityisesti meriteollisuuden parissa toimivia yrityksiä ja asiantuntijoita. Seminaarissa perehdytään projektiluontoisen teollisuuden tämänhetkisiin projektinhallintaratkaisuihin ja tulevaisuuden haasteisiin. Keynote-puhujat tuovat keskusteluun kokemuksia eri toimialoilta. Tilaisuudessa puhuvat Rami Nurminen (Mein Schiff -projektin johtaja, Royal Caribbean International), Ville Laaksonen (varustelujohtaja, Meyer Turku Oy), Antti Puustinen (kehityspäällikkö, Skanska Talonrakennus Oy) ja Juha-Matti Liukkonen (suunnittelupäällikkö, Valmet Technologies Oy).

Puheenvuorojen lisäksi seminaarissa käydään pienryhmäkeskustelua projektihallinnan haasteista. Ohjelmassa on myös monipuolinen paneelikeskustelu, jossa pureudutaan kyseisiin haasteisiin ja otetaan askelia kohti niiden ratkaisua.

>> Katso koko ohjelma DigiPro-projektin verkkosivuilta

Seminaari on osa Tekesin rahoittamaa DigiPro-hanketta ja se on kaikille avoin ja maksuton. Ilmoittauduthan mukaan viimeistään 9.1.2017.

Lisätietoja:
tohtorikoulutettava Elisa Aro, elisa.aro@utu.fi, p. 02 333 9567