Tiede- ja kulttuuriministeri Sari Multala vieraili Turun yliopistossa

30.08.2023

Ministeri Multalan vastaanottivat Turun yliopiston rehtori Jukka Kola, vararehtori Kalle-Antti Suominen ja hallituksen puheenjohtaja Ritva Viljanen, jotka esittelivät Multalalle Turun yliopiston toimintaa.

Vararehtori Kalle-Antti Suominen, hallituksen puheenjohtaja Ritva Viljanen, tiede- ja kulttuuriministeri Sari Multala ja rehtori Jukka Kola

Turun yliopiston toiminnan esittelyn lisäksi vierailun aikana käytiin keskustelua tuoreesta valtiovarainministeriön budjettiesityksestä sekä TKI-rahoituksesta.

Tapaamiseen osallistuivat myös ministeri Multalan erityisavustaja Santeri Lohi ja yliopiston hallituksen opiskelijajäsen Joni Järvinen.

Tiede- ja kulttuuriministeri Sari Multala vieraili Turun yliopistossa 30.8.2023.

Luotu 30.08.2023 | Muokattu 13.10.2023