TULEVA-messut siirtyvät virtuaalisiksi, klikkaa itsesi mukaan!

02.10.2020

Millaisia erilaisia tulevaisuuksia eri toimialoilla voisi olla 30 vuoden kuluttua? Tätä ovat pohtineet 'Tulevaisuudentutkimus ja yritysennakointi' eli TULEVA-kurssin noin 300 kauppatieteen opiskelijaa.

Esillä virtuaalimessuilla on eri aloja esimerkiksi musiikista ilmailuun ja elintarvikealasta pankkimaailmaan. Opiskelijatiimien posterit ja linkit virtuaalimessujen Zoom-huoneisiin löytyvät sivustolta: https://sites.utu.fi/tuleva/

Kaikki kiinnostuneet pääsevät osallistumaan keskusteluun postereista Zoomissa maanantaina 5.10.2020 kello 10.00–13.00. Postereihin pääsee tutustumaan jo nyt ja ne ovat nähtävillä koko viikon ajan.

- -

TULEVA-kurssi kuuluu kaikkien Turun kauppakorkeakoulun suomenkielisten maisteriohjelmien opintoihin Turussa. Kurssilla opiskelijat perehtyvät itsenäisesti verkkoluentojen, kirjallisuuden ja verkkoharjoitustöiden avulla tulevaisuudentutkimuksen perusteisiin. Itsenäisessä tiimityössä opiskelijat käyttävät verkko-opetuksessa oppimiansa perustietoja ja tuottavat vaihtoehtoisia tulevaisuuden skenaarioita tai tulevaisuuskuvia vastaamalla seuraavaan kysymykseen: mitkä ovat tiimin valitseman toimialan vaihtoehtoiset tulevaisuudet?

Luotu 02.10.2020 | Muokattu 02.10.2020