Työ- ja harjoittelupaikkojen välitys opiskelijoille ja vastavalmistuneille on uudistunut

19.01.2021

Turun yliopisto on yhdessä kahdeksan muun yliopiston kanssa ottanut käyttöönsä uuden JobTeaser-järjestelmän avoimien työ- ja harjoittelupaikkojen välittämiseen opiskelijoille ja vastavalmistuneille.

Työnantajalle

JobTeaser-palvelua käyttää yli 700 korkeakoulua ja yliopistoa Euroopan laajuisesti. Palveluun tulee rekisteröityä ensimmäisellä käyttökerralla. Tilin avulla voi seurata jätettyjä ilmoituksia ja tarvittaessa vastaanottaa hakemukset suoraan JobTeaserin kautta. Palvelussa pääsee myös tarkastelemaan ilmoituksen katselukertojen määrää.

Suomalaisten JobTeaser-yliopistojen yhteisellä lomakkeella voi jättää maksuttomasti niin työ-, harjoittelu- kuin opinnäytepaikkoja yksittäisiin yliopistoihin tai kaikkiin yhdeksään mukana olevaan yliopistoon. Lisämaksusta on mahdollista tavoittaa myös muiden eurooppalaisten korkeakoulujen opiskelijoita sekä alumneja.
Ilmoituksia voi jättää osoitteessa www.aarresaari.net.

Lisätietoa ja ohjeita JobTeaserin käyttöön löytyy Aarresaari-verkoston ohjevideolta.

Turun yliopisto tarjoaa ilmaisen työnantajaprofiilin luomisen JobTeaserissa. Profiilin avulla voi luoda organisaation esittelysivun Turun yliopiston opiskelijoille. Luo työnantajaprofiili tästä.

Opiskelijalle ja vastavalmistuneelle

Opiskelijat kirjautuvat JobTeaseriin omilla utu-tunnuksilla. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla luodaan oma profiili, jonka avulla voi suodattaa omaan näkymään juuri itseä kiinnostavat työpaikkailmoitukset. Ilmoitukset uusista paikoista voi myös tilata omaan sähköpostiin. Työpaikat-osiossa voi selata kaikkia ilmoituksia tai hakea paikkoja eri hakukriteereillä.

Turun yliopistosta valmistuneet opiskelijat, joilla ei ole utu-tunnuksia käytössä, voivat pyytää tunnukset JobTeaseriin osoitteesta rekry@utu.fi.

> Lisätietoa ja ohjeita JobTeaserin käyttöön opiskelijoille

Luotu 19.01.2021 | Muokattu 19.01.2021