Työmahdollisuuksia Pan-Eurooppa Instituutissa

26.01.2015

​Pan-Eurooppa Instituutissa (Markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan laitos, Turun yliopiston kauppakorkeakoulu) on lähitulevaisuudessa mahdollisesti aukeamassa työpaikkoja hallinnollisiin sekä projektiluonteisiin tutkimustehtäviin. Haluamme kartoittaa etukäteen mahdollisten hakijoiden kiinnostusta työskennellä Pan-Eurooppa Instituutissa, sillä paikkojen avautuessa ne on täytettävä nopeasti.

Pan-Eurooppa Instituutti (PEI) tarkastelee Euroopan talouden ja liiketoiminnan kehitystä koko mantereen laajuudessa. Se keskittyy muutosten seurantaan Itämeren talousalueella ja EU:n itäisissä rajanaapureissa, erityisesti Venäjällä, Valko-Venäjällä ja Ukrainassa. PEI toteuttaa tutkimushankkeita sekä antaa keskeisiin tutkimusalueisiinsa pohjautuvaa kansainvälisen liiketoiminnan opetusta Turun kauppakorkeakoulussa. Yksikkö toteuttaa hankkeita, joiden rahoittajina ovat muun muassa kansainväliset organisaatiot, EU, Suomen ministeriöt, Suomen Akatemia ja itämarkkinoista kiinnostuneet suuret yritykset. Lisätietoja PEI:stä löydät osoitteesta www.utu.fi/pei.

Etsimme ensisijaisesti kauppatieteiden maisterin tutkinnon suorittaneita opiskelijoita, jotka ovat menestyneet opinnoissaan hyvin ja haluavat jatkaa tutkijan uraa yliopistossa. Joihinkin tehtäviin voidaan valita myös pro gradu -tutkielmiaan viimeisteleviä kauppatieteiden kandidaatteja. Sujuva suomen ja englannin kieli ovat edellytyksiä tehtävissä menestymiselle, muu kielitaito katsotaan eduksi.

Kiinnostaisiko sinua työskennellä Pan-Eurooppa Instituutissa? Lähetä CV:si meille 23.2.2015, niin otamme sinuun yhteyttä sopivien tehtävien avautuessa. Viestiä saa myös vapaasti välittää eteenpäin.

Lisätietoja:

Pan-Eurooppa Instituutti