Uusi johtamiskoulutusohjelma tarjoaa ainutlaatuisen oppimiskokemuksen useassa Itämeren alueen maassa

13.03.2014

Puolen vuoden mittainen BDPro-ohjelma tarjoaa kansainväliselle joukolle yritysjohtajia ainutlaatuisen mahdollisuuden liiketoiminnan kehittämiseen ja uusien kansainvälisten verkostojen luomiseen erityisesti Itämeren alueella.

​Turun yliopiston Brahea-keskuksen Kehittämispalvelut ja kauppakorkeakoulun TSE exe ovat lanseeranneet uuden BDPro – Your journey to innovation and growth -johtamiskoulutusohjelman. Ohjelma on suunniteltu Kehittämispalveluiden vetämän EuroFaculty-Pskov-projektin puitteissa, jota rahoittaa Itämeren maiden neuvosto.

Ohjelman aikana yritysjohtajat osallistuvat viiteen neljän päivän mittaiseen opetussessioon, jotka järjestetään eri yliopistojen vetäminä Suomessa, Venäjällä, Virossa ja Latviassa. Opetuksesta vastaavat Turun yliopisto, Stockholm School of Economics (Pietarin yksikkö), University of Tartu, University of Latvia, Saint Petersburg State University of Economics ja Pskov State University. Ainutlaatuinen ohjelma tarjoaa kansainvälisen oppimiskokemuksen useassa Itämeren alueen maassa yhdistäen sekä akateemisen että liike-elämän uusimman tietotaidon.

Haku ohjelmaan on käynnissä

Ensimmäinen BDPro käynnistyy Turussa syyskuussa 2014. Haku on alkanut, ja päättyy 15.6.2014.

Luotu 13.03.2014 | Muokattu 19.07.2021