Uusi koulutusvientisopimus johtamiskoulutusohjelmasta solmittu Singaporeen

05.10.2018

Turun yliopiston johtamiskoulutusyksikkö TSE exe on solminut koulutusvientisopimuksen singaporelaisen Principals Academyn kanssa. Executive Diploma in NGO Management -ohjelma kehittää osallistujien ennakointitaitoja ja liiketoimintaosaamista.

​Singaporessa solmittiin 21.9.2018 uusi koulutusvientisopimus TSE exen ja Principals Academyn välillä. Kuvassa mukana Vesa Valkila, Anna Alasuutari, Ari Koski, Kristiina Heikkilä, Ulla Heinonen, Hannele Järvenpää, Pasi Kaskinen sekä Ezra NG.

​TSE exe ja Principals Academy tarjoavat yhteistyössä singaporelaisille NGO-toimijoille johtamiskoulutusohjelman, joka kehittää osallistujien ennakointitaitoja ja liiketoimintaosaamista.

Vajaan vuoden mittainen ohjelma on suunnattu kansalaisjärjestöille, ja se alkaa ensi vuoden keväällä. Ohjelma pitää sisällään koulutusjaksoja Singaporessa ja Suomessa. Ohjelma on osa TSE exen NGO Management EMBA -ohjelmaa.

Syyskuussa solmittu sopimus on tärkeä päänavaus TSE exen koulutusvientitoiminnalle Aasiassa, sanoo TSE exen johtaja Ulla Heinonen

Principals Academy on tehnyt yhteistyötä Turun yliopiston kanssa jo vuodesta 2012. Keskinäinen MOU-sopimus uudistetaan nyt Finland Universityn toimesta ja samalla käynnistyy keskustelu laajemmasta koulutusvientiyhteistyöstä.

Luotu 05.10.2018 | Muokattu 24.06.2019