Venture Alliances - tule mukaan yritysyhteistyöhön!

03.11.2023

Tutkija, opiskelija,

oletko kiinnostunut yhteistyöstä yrityksen kanssa?

Onko sinulla idea, jonka kaupallistamismahdollisuuksia haluaisit selvittää?

Lähde mukaan selvittämään tutkimusinnovaatiosi kaupallistamisen mahdollisuuksia tai kehittämään teknologiaa yhteistyössä alan yritysten kanssa!

Samalla pääset rakentamaan kansainvälisiä verkostoja, opit yrittäjämäistä ajattelu- ja toimintatapaa, tai voit löytää yrityskumppaneita tai rahoitusta. Etsimme ohjelmaan mukaan erityisesti uusia vihreitä ja digitaalisia ratkaisuja sekä ekologista ja sosiaalista kestävyyttä tukevia ideoita.

Osallistumalla yhteistyöohjelmaan saat:

• Tukea teknologian / idean kehittämiseen
  • Kaupallista osaamista ja yrittäjyystaitoja
  • Verkostoja, mahdollisuuksia tulevaan yhteistyöhön ja rahoitukseen

Hedelmällisen yhteistyön syntymiseksi tarjoamme:

• koulutusta sekä tutkijoille että yrityksille
  • sopivan yrityksen etsimistä / matching-tapahtumia
  • sparrausta teknologian ja innovaation kehittämiseen ja kaupallistamiseen (mm. IPR-asiat, patentointi, rahoitusmahdollisuudet)
  • mahdollisuutta pitchata omaa innovaatiota sijoittaja- ja asiantuntijaraadille

Seuraava matchmaking-tapahtuma järjestetään 21.-23.11, joten rekisteröydy osallistujaksi viimeistään 12.11.2023!

Jollet nyt pääse osallistumaan, vaan haluaisit mukaan myöhemmin, ota yhteyttä, sillä ohjelma jatkuu vielä ensi vuonnakin.

Lisätietoja:

Riikka Franzén / Turun yliopisto, p. 050 347 0638, riikka.franzen@utu.fi
Aki Koponen / Turun yliopisto, p. 050 524 6239, aki.koponen@utu.fi
Marikka Heikkilä / Turun yliopisto, p. 050 440 2882, marikka.heikkila@utu.fi

Mahdollisuuden tarjoaa Venture Alliances / Envision Alliances -hanke (Erasmus), jossa Turun yliopiston partnereina ovat Delft University of Technology (Alankomaat), Saxion University of Applied Sciences (Alankomaat), University of Maribor (Slovenia), University of Murcia (Espanja), Acceler8 (Malta), Arcinno Ltd (Suomi), Web2Learn (Kreikka) ja AcrossLimits Ltd (Malta).

Luotu 03.11.2023 | Muokattu 03.11.2023