Verkkokurssilta saat käytännön valmiuksia mediakasvatuksen toteuttamiseen

28.09.2020

Mediakasvatus 5 op -kurssilla voit perehtyä mediakasvatuksen nykytilaan sekä ajankohtaisen tutkimuksen että käytännön harjoitusten näkökulmista. Tarkastelun kohteina ovat muun muassa elokuvat, televisio, lehdistö, sosiaalinen media ja pelaaminen. Kurssilla työstetään erilaisia media-analyyseja. Opinnot antavat valmiudet käytännön mediakasvatuksen toteuttamiseen etenkin alan opetukseen ja tutkimukseen liittyvissä työtehtävissä.

Mediakasvatus -opintojakso on osa mediatutkimuksen aineopintoja ja sen voi suorittaa yksittäisenä kurssina. Opintoihin ei ole pohjakoulutusvaatimuksia.

Verkkokurssi alkaa 19.10.2020, kesto kuusi viikkoa. Kurssin voi suorittaa kokonaan verkossa. Ilmoittautuminen päättyy 11.10., opintomaksu 75 euroa.

Luotu 28.09.2020 | Muokattu 28.09.2020