Vielä ehdit ilmoittautua - "One of the best courses I have ever taken"

20.01.2021

Nyt sinulla, erityisesti aloittava tohtoriopiskelija, on tilaisuus osallistua loistavan palautteen saaneelle kurssillemme.

Information Resources and Tools for Research –verkkokurssilla opit mm.

• miten käytetään viitteidenhallintaohjelmia
  • mitä datanhallintasuunnitelmassa pitää ottaa huomioon
  • mistä löytyvät lehtien impact factorit
  • miten oman alan artikkelit ja tietokannat löytyvät

Kurssin suorittaminen on sujuvaa: se toteutetaan kokonaan verkossa eikä siihen sisälly pakollisia, tiettyyn aikaan sidottuja tapaamisia. Kurssi on englanninkielinen. Kurssitehtäviä on noin kerran viikossa ja ne palautetaan annettuun päivään mennessä. Tehtävät ovat käytännönläheisiä ja niiden opit voit ottaa heti käyttöön.

Kurssin käyneiden palaute on ollut kiittävää: syyslukukaudella 2020 palautteemme keskiarvosana oli 4,3 / 5. Avoimessa palautteessa kurssistamme on sanottu mm. seuraavaa:

"In my experience, this course is one of the best course I have ever taken in university of Turku. There are lots of information in the university library pages, but rarely did I have time to come and check the information. Through this course, I was able to go through all the resources and information systematically, and found out treasures, which would be beneficial in my research career"

Ilmoittautuminen kevään kurssille on auki 1.2.2021 saakka – ilmoittaudu mukaan!

Kurssin kuvaus Peppissä

Ilmoittautuminen NettiOpsussa

Lisätietoja antaa johtava informaatikko Leena Järveläinen: leena.jarvelainen@utu.fi

Luotu 20.01.2021 | Muokattu 20.01.2021