Laskentatoimen ja rahoituksen tutkinto-ohjelma, kauppatieteiden maisteri (2 v)

Koulutus sopii sinulle, jos:

• haluat kilpailukykyisen koulutuksen ja uran vaativissa, mutta palkitsevissa laskentatoimen, rahoituksen tai yritysjuridiikan työtehtävissä

Laskentatoimen ja rahoituksen koulutusohjelma tarjoaa sinulle tulevaisuuteen suuntautuneen asiantuntijakoulutuksen, josta valmistuttuasi olet valmis vastuulliselle uralle kansainvälisissäkin työtehtävissä. KTM-tutkinto antaa sinulle valmiudet vaativiin talous- ja rahoitusjohdon tehtäviin laskentatoimen ja rahoituksen, vero-oikeuden tai yritysjuridiikan asiantuntijana.

Laskentatoimen ja rahoituksen tutkinto-ohjelmasta valmistuneena kauppatieteen maisterina voit hakeutua erilaisiin kansainvälisten yritysten talous-ja rahoitusjohdon tehtäviin, yritys-ja kansainvälisen vero-oikeuden tehtäviin tai muihin vaativiin asiantuntijatehtäviin. Valmistuneiden työllisyystilanne on erinomainen.

Tutkinto-ohjelmassa voit erikoistua kiinnostuksesi mukaan johdon laskentatoimen, tilinpäätösinformaation ja tilintarkastuksen, rahoituksen tai yritysjuridiikan erikoistumissuuntiin.

Turun kauppakorkeakoulun ilmapiiri on yhteisöllinen sekä kansainvälinen ja yritysyhteistyö on tiivistä. Olemme AACSB-akkreditoitu, mikä tarkoittaa jatkuvaa koulutuksen laadun kehittämistä.

Lue lisää opiskelusta koulutuksen oppiaineissa

Get inspired by the future.
Meiltä saat tutkinnon, joka avaa ovia.

Koulutuksesta valmistuneiden uramahdollisuuksia:

• talousjohtaja