Webinaari 24.11.2021: Maailmankaupan uusi normaali

Webinaari 24.11. 13-15: Maailmankaupan uusi normaali

Tervetuloa webinaariin Maailman kaupan uusi normaali. Suurvaltasuhteet ja eri maiden ilmasto- ja digitalisaatiotavoitteet vaikuttavat kansainvälisten markkinoiden murrokseen. Koronapandemia leimaa yhä maailmankaupan lähiaikojen näkymiä. EU on päivittämässä kauppastrategiaansa ja pohtii strategista autonomiaa pandemian jälkimainingeissa. Miten suomalaiset yritykset toimivat markkinoiden murroksessa ja mitä oppeja jää pandemiasta?

Ilmoittaudu mukaan 22.11.2021 mennessä.

Lisätietoja: Anna Karhu (anna.karhu@utu.fi)

Webinaari on osa Teollisuuden ja Työantajain Keskusliiton (TT) - säätiön rahoittamaa Kauppapolitiikan asiantuntijoita ja osaamista Suomeen- hanketta. Hankkeen tavoitteena on kehittää suomalaisyritysten kauppapoliittista osaamista. Hankkeen toteuttaa Turun yliopiston kauppakorkeakoulussa toimiva Pan-Eurooppa Instituutti. Webinaari järjestetään yhteistyössä Elinkeinoelämän keskusliiton kanssa.