Aurora jatkaa tutkimusmatkaa

26.10.2023

Turun yliopiston sidosryhmälehti Aurora muuttuu verkkolehdeksi vuoden 2024 alusta alkaen. Kahden painetun numeron sijaan Aurora ilmestyy jatkossa verkkolehtenä kuusi kertaa vuodessa suomeksi ja englanniksi.

Ihminen pitää puhelinta, jossa näkyy Aurora-lehden kansi ja puhelimen ympärillä erilaisia verkkosisältöjä.

Yliopiston tutkimus ja koulutus sekä ajankohtaiset kuulumiset ovat pääosassa myös verkkolehdessämme.

Lehden lukijoille tarjoamme rikkaita digitaalisia sisältöjä: visuaalisia erikoisartikkeleita, tutkijoitamme esitteleviä henkilöjuttuja, videoita, tutkijoiden blogikirjoituksia ja Tiedelinja-podcastin.

Voit tilata sähköpostiisi Auroran uutiskirjeen tai lukea lehteä yliopiston verkkosivuilla. Nykyiset Auroran uutiskirjeen tilaajat saavat uudistuneen lehden ilman erillistä tilaamista.

Tervetuloa lukemaan uudistuvaa Auroraa ja inspiroitumaan tieteestä!

Luotu 26.10.2023 | Muokattu 02.11.2023