Lastiturvallisuustyöryhmälle uusi puheenjohtaja

10.01.2022

Lastiturvallisuustyöryhmän (LASTU) virtuaalitapaamisessa 14.12.2021 LASTUn puheenjohtajaksi vuodelle 2022 valittiin Jukka Huumarkangas Valmet Technologiesilta ja varapuheenjohtajaksi Hanna Lammintaus Havatorilta. Antti Vanhala Jyväskylän ammattikorkeakoulusta jatkaa sihteerinä ja Anne E. Suominen Turun yliopistosta tiedottajana.

LASTU kokoontuu seuraavan kerran keskiviikkona 6.4.2022. Ajasta, paikasta ja kokoontumistavasta tiedotetaan tarkemmin vasta lähempänä tapaamista, koska koronatilanteesta johtuen tilanne voi muuttua nopeastikin. Toiveissa on, että voitaisiin kokoontua fyysisesti samaan paikkaan joko Tampereelle tai Kaarinaan.

LASTUn tavoitteena on edistää turvallisuutta ja kuljetusten laadun nostamista läpi koko kuljetusketjun yhteistyössä eri toimijoiden kanssa. Kaikki turvallisuudesta kiinnostuneet ovat tervetulleita osallistumaan ja verkostoitumaan.

Alla olevien linkkien kautta voit tutustua Lastiturvallisuustyöryhmän toimintaan sekä aikaisempien tapaamisten sisältöihin ja jaettuihin materiaaleihin.

Lisätiedot ja LASTUn postituslistalle liittyminen: Anne E. Suominen, anne.e.suominen@utu.fi, 040 779 9494

Luotu 10.01.2022 | Muokattu 10.01.2022