Esko Valtaojan ja pianisti Fabrizio Mocatan Moon Jazz -esitys Science Caféssa 9.2.

05.02.2019

Tiedekahvila Science Caféssa kuullaan tähtitiedettä ja musiikkia yhdistävä esitys ja kuuta käsittelevä paneelikeskustelu.

Emeritusprofessori Esko Valtaojan ja pianisti Fabrizio Mocatan Moon Jazz -esitys yhdistää tähtitiedettä käsittelevän yleisöluennon jazz-painotteiseen pianomusiikkiin. Science Café järjestetään lauantaina 9.2. klo 17–19 Turun VPK:n talossa.

Esityksen jälkeen on vuorossa paneelikeskustelu, jossa kuuta tarkastellaan tieteen, taiteen, musiikin ja kulttuurin näkökulmasta. Aiheesta keskustelevat kapellimestari, säveltäjä ja Sibelius-Akatemian professori Atso Almila ja Turun yliopiston kulttuurihistorian dosentti Kimi Kärki. Paneelikeskustelua vetää Turun yliopiston teoreettisen fysiikan professori Sabrina Maniscalco

Myös yleisöllä on mahdollisuus esittää kysymyksiä ja osallistua tapahtumassa käytävään keskusteluun. Tilaisuus on englanninkielinen, maksuton ja kaikille avoin.

Luotu 05.02.2019 | Muokattu 05.02.2019