Muutoskyvykäs yritys -verkkovalmennus alkaa tammikuussa 2022

23.09.2021

Kehitä yrityksesi muutosjoustavuutta maksuttomissa verkkovalmennuksissa! Muutoskyvykkyyttä vahvistavaan kehittämishankkeeseen ovat tervetulleita osallistumaan pk-sektorin yritykset Varsinais-Suomen, Satakunnan ja Pirkanmaan maakunnista.

Mistä on kysymys?

Tavoitteena on parantaa yritysten ja yrittäjien kykyä menestyä muuttuvassa ja epävarmassa toimintaympäristössä. Yritystoiminnan ja yrittäjien uudistumiskykyä sekä työhyvinvointia kehitetään muutoskyvykkyyden arvioinnin sekä osallistujan tarpeen mukaan valittavien valmennusmoduulien avulla.

Verkossa toteutettava valmennus sisältää uusinta tutkimustietoa muutoskyvykkyydestä sekä arjen työhön liittyviä kehittämistehtäviä. Osallistuminen on joustavaa ja onnistuu työn ohessa myös yksinyrittäjille.

Ensimmäiset maksuttomat verkkovalmennukset alkavat tammikuussa 2022. Valmennusten teemat löytyvät alla olevasta esitteestä.

Miksi mukaan?

• Yritysjohto tai yrittäjä saa käyttöönsä digitaalisen Muutosjoustavuustutkan, jonka avulla saadaan tilannekuva muutoskyvykkyydestä.
  • Muutoskyky päivittyy aallon harjalle ja samalla työhyvinvointi vahvistuu.
  • Yritysjohto tai yrittäjä saa hankkeen kokeneilta asiantuntijoilta ja vertaisilta sparrausta kehittämistoimien toteuttamiseen.

Hankkeen toteuttavat Turun yliopiston kauppakorkeakoulun ja Brahea-keskuksen, Vaasan yliopiston sekä Varsinais-Suomen Yrittäjien asiantuntijat ESR-hankkeena.

Mistä lisätietoja?

Projektipäällikkö Tiina Anttila