Avoimen yliopiston opintotoimisto kesätauolla 1.7.-31.7.

01.07.2019

Avoimen yliopiston asiakas- ja opiskelijapalvelut ovat suljettuina heinäkuussa. Voit lähettää henkilökunnallemme sähköpostia, niin vastaamme lomien jälkeen. Ks. Opintoneuvonta ja yhteystiedot.

Ensi lukuvuoden opintotarjontaan ja opetusohjelmiin voit tutustua Opintotarjonta-verkkosivuillamme.

Tapahtumakalenterista löydät tietoa elokuussa pidettävistä opintojen esittelytilaisuuksista. Tilaisuuksia järjestetään Turussa ja myös netin kautta. Esittely- ja infotilaisuudet on tarkoitettu erityisesti niille, jotka suunnittelevat tutkintoon tähtääviä ja avoimen yliopiston väylähakuun sopivia opintoja. Tervetuloa mukaan infoihin!

Sähköisen tenttitilan käyttäjät: lainattavia kulkukortteja saa heinäkuussa Turun kauppakorkeakoulun infosta (Rehtorinpellonkatu 3) ma - pe klo 8.15 - 15.45.

Mukavaa kesää kaikille!

Luotu 01.07.2019 | Muokattu 02.08.2019