Europarlamenttivaalipaneeli yliopistolla keskiviikkona 8.5.

06.05.2019

Turun yliopistolla järjestetään eurovaalipaneeli keskiviikkona 8.5. Ennen paneelia, kello 10, julkistetaan Turussa järjestettävän Eurooppa-foorumin ohjelma. Paneeli alkaa kello 11.00.

Paneeli pidetään Turun yliopiston Publicum-rakennuksen (Assistentinkatu 7) Mauno Koivisto -salissa. Paneeliin osallistuvat Sari Essayah (kd), Laura Huhtasaari (ps), Silvia Modig (vas), Ville Niinistö (vihr), Mauri Pekkarinen (kesk), Aura Salla (kok), Ida Schauman (r) ja Pekka Shemeikka (sdp).

Paneelin moderoi Eduskuntatutkimuksen keskuksen johtaja professori Markku Jokisipilä.

Ennen vaalipaneelia, kello 10.00 alkaa  Mauno Koivisto -salissa tilaisuus, jossa esitellään 29.–31.8. järjestettävän Eurooppa-foorumin ohjelma. Samassa tilaisuudessa käydään keskustelu teemalla teemalla Eurooppa, Eurooppa-foorumi ja turkulaiset yliopistot. Panelisteina ovat Turun yliopiston vararehtori Riitta Pyykkö ja Åbo Akademin julkishallinnon professori Marko Joas, moderaattorina toimii työelämäprofessori Anders Blom.

Luotu 06.05.2019 | Muokattu 06.05.2019