Frontiers of Science -seminaarit avaavat kevätkauden torstaina 2. helmikuuta.

16.01.2023

Kevään Frontiers of Science -seminaariohjelma on valmis. Kaikki luennot ovat paikan päällä klo 12:00 BioCityn Presidentti-auditoriossa, ellei ohjelmassa ole mainittu toisin. Ennen jokaista seminaaria on tarjolla kahvia ja sämpylöitä.

Frontiers of Science on BioCity Turun järjestämä 25-vuotias seminaarisarja, jossa BioCity Turun tutkijat kutsuvat maailman johtavia tiedeteentekijöitä luennoimaan ja esittelemään uusimpia tuloksia omalta tutkimusalueeltaan. Seminaarit on tarkoitettu sekä tutkijoille että opiskelijoille, ja opiskelijat voivat saada osallistumisesta opintopisteitä.

- Tämä on ensimmäinen Frontiers of Science -seminaariohjelma, joka on BioCity Turun uusien tutkimusohjelmien kokoama, kertoo BioCity Turun tieteellinen johtaja, professori Klaus Elenius.

- Tutkimusohjelmat valittiin viime keväänä, ja vaikka osa niistä on tuttuja edelliseltä viisivuotiskaudelta, mukana on myös kokonaan uusia ohjelmia. On hienoa, että tutkimusohjelmat ovat kutsuneet näin kovan luokan tutkijoita Turkuun kertomaan omasta työstään, Elenius jatkaa.

Väitöskirjatutkija, lounasta kasvotusten FoS-puhujan kanssa!

BioCity Turku tarjoaa opiskelijoille ja väitöskirjatutkijoille loistavan mahdollisuuden luoda yhteyksiä tulevaisuutta varten ja saada inspiraatiota omaan työhön. Jokaisen seminaarin jälkeen puhuja lounastaa enintään kuuden opiskelijan, väitöskirjatutkijan tai uransa alkuvaiheessa olevan post.doc  tutkijan kanssa. Lounas on vapaamuotoinen tapahtuma, jossa keskustellaan tieteestä, urakehityksestä tai jostain ihan muusta. Osallistua saa riippumatta siitä, mihin ryhmään tutkija kuuluu. BioCity Turku tarjoaa lounaan.

Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä biocityturku@bioscience.fi

Frontiers of Science –seminaarit ovat aina torstaisin klo 12.00.

Kaikki Frontiers of Science -seminaarit pidetään aina torstaisin klo 12.00 BioCityn Presidentti-auditoriossa, ellei ohjelmassa toisin mainita. Tapahtumaan ei ole rekisteröitymistä ja ennen luentoa on tarjolla kahvia ja sämpylä. Jos olet opiskelija ja haluat kerätä opintopisteitä, tulosta seminaaripäiväkirja ja pyydä koordinaattoria allekirjoittamaan se seminaarin jälkeen.

Tervetuloa!

Jos haluat saada sähköpostitse muistutuksia Frontiers of Science -seminaareista ja muista BioCity Turun tapahtumista, ota yhteyttä osoitteeseen biocityturku@bioscience.fi. Voit myös seurata meitä Twitterissä @BioCityTurku.

Mikroskooppikuva: Sara Hernández Pérez. Actin cytoskeleton (dark magenta) of B lymphocytes activated on an antigen-coated surface, acquired on an Airyscan LSM880 confocal microscope.

Luotu 16.01.2023 | Muokattu 16.01.2023