Futuuri 4/2022: Tulevaisuuden tutkimuskeskus täytti 30 vuotta

21.12.2022

Tulevaisuuden tutkimuskeskuksen 30-vuotista taivalta juhlistettiin to 24.11.2022 Turun kauppakorkeakoululla. Iltapäivän ohjelma koostui juhlapuheista sekä yhteistyökumppaneidemme kanssa järjestetystä tulevaisuuspaneelista, jossa pohdittiin muun muassa sitä, mikä pitää panelisteja öisin hereillä, ja miten he näkevät sekä oman että edustamansa toimialan tulevaisuuden.

Lämmin kiitos kaikille juhlinnassa mukana olleille sekä kiitos myös lukuisista onnitteluviesteistä, joita olemme syksyn ja alkutalven aikana saaneet.

Tähän vuoden viimeiseen Futuuriin olemme koostaneet kuvia ja tunnelmia juhlasta sekä myös kuluneilta vuosilta. Samalla haluamme toivottaa sinulle oikein rauhallista joulua sekä valoisaa vuotta 2023!

Numerossa 4/2022:

• Tulevaisuuden tutkimuskeskus 30 vuotta!
  • Tulevaisuuden tutkimuskeskuksen 30-vuotista taivalta juhlistettiin Turun kauppakorkeakoululla torstaina 24.11.2022
  • Aarteita keskuksen valokuva-albumeista
  • Ksenija Djuricicin väitöskirja tuotti oppiaineelle ensimmäisen kaksoistutkinnon
  • Vuoden 2022 tulevaisuudentutkimuksen pro gradu -tutkielmat