Ilmoittautuminen WORK2019-konferenssiin käynnissä

03.05.2019

WORK2019-konferenssissa tarkastellaan digitalisaation vaikutusta työelämään monitieteisesti ja moniulotteisesti, teemana Real Work in the Virtual World

work_logo

WORK2019-konferenssi on kansainvälinen foorumi, jossa työn ja työelämän alojen tutkijat ja asiantuntijat vaihtavat tutkimustietoa ja kokemuksia. Konferenssin teema Real Work in the Virtual World kutsuu osallistujat tutkimaan, analysoimaan ja keskustelemaan nykyajan työn monimuotoisuudesta.

Konferenssin perusfilosofia ja näkökulma painottuvat monitieteiseen työn ja työelämän tutkimukseen: työtä ja työelämää tarkastellaan erilaisista konteksteista sekä tutkimuksellisista ja teoreettisista näkökulmista käsin. Mukaan mahtuu niin taloustieteellistä, yhteiskuntatieteellistä, liiketaloustieteellistä kuin myös työpsykologiaa ja työterveyttä soveltavia näkökulmia. Konferenssin aikana osallistujat käsittelevät työn ja työelämän digitalisaation vaikusta alustusten, plenary-esitelmien ja esitysten keinoin.

Konferenssi järjestetään tänä vuonna Helsingin Finlandia-talossa ja Kansallismuseossa 14.-16. elokuuta 2019. Pääjärjestäjinä toimivat Turun työtieteiden keskus, SWiPE-tutkimuskonsortio ja Turun yliopiston kauppakorkeakoulu yhdessä Työterveyslaitoksen kanssa.
Ilmoittautuminen ja lisätietoa osoitteesta: http://work2019.fi/

Tervetuloa WORK2019-konferenssiin!