Johtajuus, työssä onnistuminen ja hyvinvointi - uusi kauppakorkeakoulun kurssi etäopetuksena

05.10.2020

Avoimessa yliopistossa voit hankkia uutta osaamista Turun kauppakorkeakoulun johtamisen ja organisoinnin, kansainvälisen liiketoiminnan, yritysjuriikan ja monien muiden aineiden kursseilla.

Turun kauppakorkeakoulun II opetusperiodin kurssit järjestetään ajalla 26.10. - 6.12.2020. Turun kampuksen ja Porin yksikön kurssit toteutetaan pääosin etäopetuksena.

Tarjontaan sisältyy Turussa muun muassa uusi Johtajuus, työssä onnistuminen ja hyvinvointi 6 op -kurssi. Kurssilla käsitellään sekä yksilö- että ryhmätason näkökulmista työn arkea organisaatioissa ja työpaikoilla. Teemoina ovat johtajuus, motivaatio, työssä onnistuminen ja työssä jaksaminen. Lisäksi tutustutaan työhyvinvoinnin ja tuloksellisuuden väliseen yhteyteen. Luennot pidetään verkossa ilta-aikaan ja tentti sähköisen tenttipalvelun tiloissa (Exam). Kurssi sopii kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Tarjontaan sisältyy myös esimerkiksi Kansainvälisen liiketoiminnan perusteet 3 op, Vastuullisen liiketoiminnan eettiset kysymykset 5 op, Tietojärjestelmien mallintaminen 5 op -kurssit sekä yritysjuridiikan opinnoista muun muassa Sopimusoikeus 6 op ja Yhteisöoikeus 6 op -kurssit.

Porin yksikön tarjontaan sisältyvät mm. Organisaatiot ja johtaminen 5 op, Huippusuorituksen johtaminen 5 op, Tilastotieteen perusteet 3 op ja yritysjuridiikan kurssit.

Kurssien opetus välitetään verkossa pääasiassa reaaliaikaisesti. Tarkemmat tiedot opintojen sisällöstä, opiskelutavoista ja aikatauluista ovat kurssien opetusohjelmissa.

Ilmoittautumisaika Porin yksikön kursseille on 7.10. - 14.10., Turun kursseille 8.10. - 15.10. Kursseilla on opiskelijakiintiöt.

Tutustu koko opintotarjontaan!

Luotu 05.10.2020 | Muokattu 05.10.2020