Kansainvälinen konferenssi Venäjän talouspolitiikan tulevaisuudesta

08.09.2014

Venäjän talouskehitys on saapunut tienristeykseen. Pystyykö Venäjä modernisoimaan talouttaan ja nostamaan sen kasvusuuntaan? Miltä EU:n ja Venäjän taloussuhteiden tulevaisuus näyttää viimeaikaisten tapahtumien valossa?

Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Pan-Eurooppa Instituutti järjestää 19.9.2014 Turun kauppakorkeakoulussa, Elovena-salissa (Rehtorinpellonkatu 3) Gaidar Readings: Russia and its economic policy at a crossroads – once again! -konferenssin, joka kokoaa joukon politiikan, talouselämän ja akateemisen maailman vaikuttajia tarkastelemaan Venäjän talouspolitiikkaa koskevia ajankohtaisia kysymyksiä. Konferenssi tullaan toteuttamaan suomen- ja venäjänkielisenä. Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille kiinnostuneille. Tervetuloa!

Luotu 08.09.2014 | Muokattu 26.07.2021