Kauppakorkeakoulun yritys- ja yhteiskuntasuhteiden toimikunnan uusi kokoonpano aloitti työnsä

26.09.2019

Turun kauppakorkeakoulun yritys- ja yhteiskuntasuhteiden toimikunnan kokoonpanoa on laajennettu yrityksiä ja julkista sektoria edustavilla jäsenillä. Toimikunta kokoontui uudella kokoonpanolla ensimmäistä kertaa 26.9.2019.

Turun kauppakorkeakoulun yritys- ja yhteiskuntasuhteiden toimikunnan jäseniä: johtaja Matti Mettälä (Kesko), johtaja Antti Saurama (CCR, Turun kauppakorkeakoulu), johtaja Ulla Heinonen (TSE exe, Turun kauppakorkeakoulu), johtaja Maarit Palo (IBM Suomi), CIO Soili Mäkinen (Cargotec), tutkimuspäällikkö Taina Eriksson (CCR, Turun kauppakorkeakoulu), myyntipäällikkö Noel Snygg (TuKY ry), työelämäprofessori Riku Santala (Turun kauppakorkeakoulu), johtaja Kirsi Liikamaa (Porin yksikkö, Turun kauppakorkeakoulu), koordinaattori Terhikki Saari (alumnisuhteet, Turun yliopisto), kaupunkikehitysjohtaja Pekka Sundman (Turun kaupunki) ja johtaja Jussi Hakala (Liedon Säästöpankki). Kuvasta puuttuvat dekaani Markus Granlund (Turun kauppakorkeakoulu), johtaja Juha Kaskinen (Tulevaisuudentutkimuskeskus, Turun kauppakorkeakoulu) ja tiedottaja Taru Suhonen (Turun yliopisto).

Kuvaaja/Tekijä

Antti Tarponen

Tavoitteena on yhteistyössä lähteä kehittämään toimintamalleja ja kauppakorkeakoulun painopisteitä yritys- ja yhteiskuntasuhteiden kehittämisessä. Ulkoisiksi jäseniksi kutsuttiin Liedon Säästöpankista johtaja Jussi Hakala, Keskolta henkilöstöstä, vastuullisuudesta ja aluetoiminnoista vastaava johtaja Matti Mettälä, Cargoteciltä CIO Soili Mäkinen, IBM Suomesta yhteiskunta- ja yliopistosuhteista vastaava johtaja Maarit Palo ja Turun kaupungilta kaupunkikehitysjohtaja Pekka Sundman.

Toimikunnan puheenjohtaja, kauppakorkeakoulun Centre for Collaborative Research -yksikön johtaja Antti Saurama ja kauppakorkeakoulun dekaani Markus Granlund totesivat ilahtuneensa siitä, miten positiivisesti kutsu toimikunnan jäseneksi otettiin vastaan – kaikki kutsutut lähtivät mukaan.

Toimikunnan uudet jäsenet kertoivat odottavansa yhteistyötä innolla ja osallistuvansa erittäin mielellään kauppakorkeakoulun vaikuttavuuden työstämiseen, aivan uudenlaisten yhteistyömallien kehittämiseen sekä keskinäiseen tiedonvaihtoon ja osaamisen kehittämiseen. Kaikkien edustettuina olevien organisaatioiden kanssa on aiemmin tehty yhteistyötä, jota toimikunnan jäsenet kiittelivät muun muassa helppoudesta ja avoimuudesta.

Luotu 26.09.2019 | Muokattu 27.09.2019