Kesäajan palvelut avoimessa yliopistossa

15.06.2023

Harkitsetko opintojen aloittamista avoimessa yliopistossa ensi syksynä ja haluaisitko lisätietoja opiskelusta? Onko sinulla kysyttävää opintojesi suorittamisesta kesän aikana?

Ota yhteyttä! Henkilökuntamme neuvoo sinua kaikissa avoimeen yliopisto-opetukseen liittyvissä kysymyksissä. Olemme tavoitettavissa kesäkuussa sähköpostitse ja puhelimitse ma - pe klo 10 - 14.30. Voit ottaa yhteyttä avoimen yliopiston yleiseen opintoneuvontaan tai jos olet kiinnostunut tietyn alan opinnoista, ota yhteyttä oppiaineen suunnittelijaan.

Avoimen yliopisto-opetuksen oppiainekohtaiset neuvonta- ja opiskelijapalvelut ovat suljettuina kesälomien aikana 1.7. -  30.7.2023.

Yleinen opintoneuvonta palvelee 3.7. - 7.7. sähköpostitse osoitteessa avoin@utu.fi Yleistä opintoneuvontaa on saatavilla myös  4.7. - 11.7. suunnittelija Jaana Varpeelta. Voit varata häneltä neuvonta-ajan myös etukäteen, ks. varauskalenteri.

Kesätauon aikana voit lähettää kaikille sähköpostia, niin vastaamme jälleen elokuun alusta alkaen.

Tutustu myös oppiaineiden esittelysivuihin, joilta löydät tietoa aikatauluista ja ohjeita opiskelun suunnitteluun, ks. Opintotarjonta-sivut. Oikeustieteellisen tiedekunnan ja Turun kauppakorkeakoulun opinnoista on katsottavissa infotallenteet.

Osallistu infotilaisuuksiin elo-syyskuussa! Tilaisuuksissa kerrotaan opintojen suorittamisesta ja annetaan ohjeita oman opiskelun suunnitteluun. Osallistumista suositellaan erityisesti tutkintoon tähtääville ja avoimen väylän hausta kiinnostuneille. Tervetuloa kuulemaan ja kysymään lisää!

> Tapahtumakalenteri

Luotu 15.06.2023 | Muokattu 02.07.2023