Kirjojen palautusmahdollisuuksia lisätty ympäri Turun kampusta

11.06.2020

Kirjasto siirtyi 1.6. alkaen normaaleihin laina-aikoihin. Suurin osa poikkeustilanteen pitkistä laina-ajoista erääntyi kuluneella viikolla ja Educariumin palautuslaatikot ruuhkautuivat.

Kirjasto on avannut uusia palautusmahdollisuuksia ympäri Turun kampusta, jotta palauttaminen olisi helpompaa.

Lainoja voi palauttaa ympäri vuorokauden

• Educariumin kirjaston ulkopuolella sijaitseviin palautuslaatikoihin
  • Feeniks-kirjaston ulkopuolella sijaitseviin palautuslaatikoihin
  • Calonian kirjaston ulkopuolella sijaitseviin palautuslaatikoihin
  • Teutorin kirjaston palautusluukkuun

Kirjaston henkilökunta työskentelee poikkeusoloissa ja viikolla 24 palautukset ovat ruuhkautuneet. Pahoittelemme palautusten ruuhkautumista ja pyydämme kärsivällisyyttä: kaikki palautukset käsitellään mahdollisimman pian ja aiheettomat maksut poistetaan.

Palautuslaatikot ovat täynnä varsinkin viikonloppuisin eikä kaikille palautuksille ole aina tilaa - ethän kuitenkaan jätä kirjoja laatikoiden ulkopuolelle!

Palautuksia voi myös postittaa kirjastoon osoitteella Feeniks-kirjasto, 20014 TURUN YLIOPISTO ja Opettajan koulutuslaitoksen kirjastoon Raumalle osoitteella Opettajankoulutuslaitoksen kirjasto, Seminaarinkatu 1, 26100 Rauma.

Lue lisää kirjaston rajoitetuista palveluista kirjaston verkkosivuilta

Luotu 11.06.2020 | Muokattu 12.06.2020