KTT Tuomo Peltonen johtamisen ja organisoinnin professoriksi

22.08.2013

​KTT Tuomo Peltonen on nimitetty ltt, johtamisen ja organisoinnin kolmen vuoden professuuriin 1.8.2013 lähtien. Tehtävän ala on organisaatiokäyttäytyminen ja henkilöstöjohtaminen.

Tuomo Peltonen on väitellyt kauppatieteiden tohtoriksi Helsingin kauppakorkeakoulusta vuonna 1998. Hän on toiminut aiemmin johtamisen ja organisoinnin professorina Oulun yliopistossa ja Tampereen teknillisessä yliopistossa. Lisäksi hän on henkilöstöjohtamisen dosentti Turun kauppakorkeakoulussa ja Aalto-yliopistossa.

Peltonen on tutkinut muun muassa henkilöstöjohtamista, kansainvälisiä uria, identiteettejä ja johtamistutkimuksen historiaa. Hän on perehtynyt uusiin laadullisiin menetelmiin ja organisaatioteorian virtauksiin.

Peltonen opettaa johtamisen ja organisoinnin perusjaksolla sekä henkilöstöjohtamisen ja organisaatioteorian syventävillä kursseilla, minkä lisäksi hän vetää graduryhmiä.
Luotu 22.08.2013 | Muokattu 22.08.2013