LIH open house aamukahvit Konttorilla 8.12.2023 klo 9

01.12.2023

Yrityksen edustaja tai yrittäjyydestä kiinnostunut? Liity joukkoomme ja hanki syvempää ymmärrystä paikkatiedosta liiketoiminnan moottorina, tai tapaa asiantuntijoita ja opi, kuinka voit soveltaa paikkatietoteknologiaa yrityksessäsi!

Lounaistieto ja Turun yliopisto järjestävät perjantaina 8.12.2023 klo 9.00 yrittäjyystila Konttorilla verkostoitumistapahtuman. Tapahtuma on tarkoitettu kaikille yrittäjähenkisille paikkatiedon hyödyntämisestä kiinnostuneille! Vierailevana yrityksenä paikan päällä on tällä kertaa Gispo Oy, joka esittelee mm. millaista ilmaista palvelutarjontaa heillä on osana LIH toimintaa.

Missä ja milloin? Pe 8.12.2023 klo 9.00 alkaen, yrittäjyystila Konttori (Hämeenkatu 9 Turku)

Alustava ohjelma:

• vapaata verkostoitumista aamupalan lomassa, mahdollisuus tutustua LIH palvelutarjontaan
  • aluepartnereiden Lounaistieto/Varsinais-Suomen liitto ja Turun yliopisto sekä LIH toiminnan esittely
  • yrityspartneri Gispo Oy:n esittely ja sen palvelutarjonta osana LIH toimintaa

Tähän tapahtumaan ei ole ennakkoilmoittautumista, ja se on ilmainen. Tapahtuman pääkieli on suomi, mutta palvelemme tarvittaessa myös englanniksi.

LIH tapahtumat ja LIH palvelutarjonta ovat lähtökohtaisesti ilmaisia, ja niitä rahoittavat Business Finland sekä EU. Location Innovation Hub on paikkatietoon keskittyvä osaamiskeskus Suomessa, jonka tarkoituksena on auttaa yrityksiä kasvattamaan liiketoimintaansa sijaintiedon avulla. Palvelemme myös julkista sektoria. Lue lisää palveluistamme täältä. Location Innovation Hubin aluepartnerit Lounaistieto ja Turun yliopisto järjestävät LIH toimintaa tukevia tapahtumia Turun seudulla.

Lisätietoja? Lounaistiedon verkostokoordinaattori Maiju Kähärältä

P.S. LIH open house aamukahvit jatkuvat myös ensi keväänä! Merkkaathan jo kalenteriisi alustavat ajankohdat:

• 8.12 pe klo 9.00
  • 12.1 pe klo 9.00
  • 2.2 pe klo 9.00
  • 5.4 pe klo 9.00
  • 3.5 pe klo 9.00
  • 7.6 pe klo 9.00

Lisäksi järjestämme alustavasti 20.12.2023 sekä 7.3.2024 suuremmat LIH alue/verkostotapahtumat, pysy kuulolla!

Luotu 01.12.2023 | Muokattu 01.12.2023