Miksi II-tyypin diabetes on niin salakavala tauti? - Ajankohtaista diabeteksesta ja hoidosta -asiantuntijaluennot TY:ssa 24.2. - 17.3.

07.02.2020

Miten diabetes syntyy ja miten sitä voi ennaltaehkäistä? Millaista on uusin diabeteksen lääkehoito? Muun muassa näitä kysymyksiä käsitellään lääketieteellisen tiedekunnan opintoihin kuuluvalla opintojaksolla.

Ajankohtaista diabeteksesta ja hoidosta 3 op -opintojakson asiantuntijaluennot pidetään Turun yliopistossa 24.2. - 17.3.2020 klo 16 - 18. Opintoihin kuuluu neljä luentokertaa. Kurssille on mahdollista osallistua myös paikkakunnasta riippumatta, sillä luennoista tehdään tallenteet verkko-oppimisympäristöön ja ne voi kuunnella joustavasti oman aikataulun mukaan.

Opinnot on suunnattu tutkinto-opiskelijoille ja avoimen yliopisto-opetuksen kautta kaikille aiheesta kiinnostuneille. Opinnot sopivat hyvin ammatilliseksi lisäkoulutukseksi terveys- ja hyvinvointialalla työskenteleville ja alan opiskelijoille.

Ilmoittautuminen opintoihin on käynnissä, opintomaksu 45 euroa. Tarkemmat tiedot kurssin sisällöstä löytyvät opetusohjelmasta.

Luotu 07.02.2020 | Muokattu 07.02.2020