Pääsy Taylor & Francisin ja Wileyn e-lehtiin katkeaa helmikuun alussa - lataa tärkeät artikkelit talteen

25.01.2019

FinELib-konsortio jatkaa edelleen keskusteluja kustantajien kanssa, mutta sopimukseen pääseminen näyttää epävarmalta. Jos sopimukseen ei päästä, yhteydet Taylor & Francisin ja Wileyn 3000 lehteen katkeavat Turun yliopistossa helmikuun alussa.

​Lataa tärkeät artikkelit talteen

Turun yliopiston opiskelijat ja tutkijat voivat käyttää Wileyn ja Taylor & Francisin e-lehtiä vielä tammikuun 2019 loppuun saakka.

Voit ladata tarvitsemasi artikkelit talteen tammikuun ajan. Muistathan kuitenkin, että sopimusten käyttäjäehtojen mukaisesti voit ladata vain yksittäisiä artikkeleja - lehtien vuosikertojen lataukset ovat kiellettyjä.

Etsi artikkelien avoimia versiota

Lehtitilausten katkeamisen jälkeen artikkeleiden etsimiseen löytyy vaihtoehtoisia tapoja. Kirjasto tiedottaa myöhemmin palveluista, joiden kautta löydät avoimesti saatavissa olevia julkaisuja sekä selaimiin saatavista lisäosista, jotka automaattisesti etsivät avointa versiota artikkeleista.

Myös kaukopalvelu selvittää, mistä asiakkaiden tilaamat artikkelit voisi tilata mahdollisimman nopeasti ja edullisesti.

Luotu 25.01.2019 | Muokattu 20.06.2019