Teknologiakampus Turku – Funding and project preparations

04.04.2022

Tervetuloa keskustelemaan tarjolla olevasta Business Finland- ja EU-rahoituksesta sekä TKI-hankeyhteistyöstä 21.4. klo 13–16. Tilaisuus on suunnattu erityisesti yrityksille ja yritysyhteistyöstä kiinnostuneille tutkijoille.

Teknologiakampus Turun järjestämässä Funding and project preparations -rahoitusinfossa 21.4. klo 13:00–16:00 keskustellaan tutkimuslaitosten ja yritysten TKI (tutkimus-, kehittämis- ja innovaatiotoiminta) -rahoitusmahdollisuuksista. Tapahtuma tarjoaa tietoa esimerkiksi Business Finlandin ja EU:n rahoitusinstrumenteista, ja miten yritykset voivat hyötyä niistä. Esillä on myös esimerkkejä onnistuneista hankevalmisteluista.

Osallistujat voivat varata puheenvuoron oman hankeidean esittelyä varten tai isännöidä hankkeen valmistelua tukevaa open table -keskustelua. Tapahtumassa on mahdollisuus löytää kumppaneita omaan hankkeeseen ja verkostoitua.

Tapahtumaan osallistuminen edellyttää ennakkorekisteröitymistä. Rekisteröitymisen jälkeen, osallistujille lähetetään vahvistusviesti ja henkilökohtainen osallistumislinkki. Tapahtumaan on mahdollista osallistua myös etänä.  Fyysinen tilaisuus järjestetään SparkUpilla (Tykistökatu 4B, 20520 Turku). Tilaisuuden kieli on englanti.

Teknologiakampus edistää Turun neljän korkeakoulun (Turun yliopisto, Åbo Akademi, Turun ammattikorkeakoulu, Yrkeshögskolan Novia) tekniikan koulutusta ja tutkimusta. Samalla se yhdistää korkeakoulujen voimavarat tukemaan alueen yritysten tuotekehitys- ja innovaatiotoimintaa.

Luotu 04.04.2022 | Muokattu 05.04.2022