Turun normaalikoulun alakoulussa kaksi koronavirustartuntaa

09.12.2020

Kahdella Turun normaalikoulun alakoulussa olevalla henkilöllä on todettu koronavirustartunta.

Mahdolliset altistumiset ovat tapahtuneet viime viikolla ja tämän viikon alussa. Altistuneet henkilöt ovat saaneet erillisen viestin altistumisesta ja ohjeet jäädä karanteeniin. Karanteeni koskee vain pientä osaa alakoululaisia ja joitakin aikuisia.

Kaikkiin altistuneisiin ollaan yhteydessä oman kotikunnan tartuntatautiviranomaisten toimesta ja heille annetaan ohjeet karanteenista. Lisäksi kaikkia alakoulun oppilaita, opiskelijoita ja huoltajia sekä henkilökuntaa on informoitu asiasta Wilman kautta.
Karanteeniin jäävät oppilaat siirtyvät etäopetukseen.

Turun normaalikoulu on Turun yliopiston ylläpitämä harjoittelukoulu.

Lisätietoja:
Turun normaalikoulun johtava rehtori Vesa Valkila
vesaval@utu.fi

Uutista muokattu 10.12.: Lisätty tieto, että alakoulussa on yhden henkilön sijaan kahdella henkilöllä todettu koronavirustartunta.

Luotu 09.12.2020 | Muokattu 10.12.2020