Tutkimusavustajaksi / projektitutkijaksi Yrittäjyyden yksikköön? Hae paikkaa 9.9. mennessä!

06.09.2018

Tule meille töihin! Yrittäjyyden yksikössä tutkimusavustajan/projektitutkijan paikka avoinna loppuvuodeksi 2018 - hieno näköalapaikka kansainväliseen tutkijayhteisöön.

Mistä on kyse?

Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Johtamisen ja yrittäjyyden laitoksella, Yrittäjyyden yksikössä on haettavana tutkimusavustajan / projektitutkijan määräaikainen työsopimussuhteinen tehtävä 31.12.2018 saakka (sijaisuus) tutkimusta ja opetusta tukeviin tehtäviin. Yrittäjyyden tutkimusryhmä hoitaa on eurooppalaisen yrittäjyyden tutkimusjärjestön sihteeristön tehtäviä (www.ecsb.org). Syksyn aikana tehtävissä painottuu järjestön tehtävissä avustaminen, mm. yhteydenpito jäsenistön ja järjestön johtokunnan kanssa sähköpostitse sekä puhelimitse. Tehtävä edellyttää myös ulkomaille matkustamista järjestön keskeisen kansainvälisen konferenssin ajaksi (viikko 46/ Toledo, Espanja). Tehtäviin kuuluvat myös muut tutkimusta ja opetusta tukevat tehtävät. Aloitus mahdollisimman pian sopimuksen mukaan. Osa-aikaisuus on tarvittaessa sovittavissa. Hakijan mahdollinen opinnäytetyöskentely voidaan sisällyttää osaksi työtehtäviä.

Kenelle paikka sopii?

Tehtävään voivat hakea kauppatieteellisen alan (tai vastaavan) maisterivaiheen lopussa olevat perustutkinto-opiskelijat sekä valmiit maisterit.

Korvaus menetetystä vapaa-ajasta?

Tehtäväkohtainen palkkaus määräytyy yliopistojen palkkausjärjestelmän opetus- ja tutkimushenkilöstön vaativuustasojen 1 – 2 mukaisesti, jolloin tehtäväkohtainen palkanosa on 1.826,50 – 2 005,71 euroa kuukaudessa.  Tehtäväkohtaisen palkanosan lisäksi maksetaan henkilökohtaiseen suoriutumiseen perustuvaa palkanosaa, joka on enintään 46,3 % tehtäväkohtaisesta palkanosasta.

Hakukuulutuksen löydät:

Hae paikkaa viimeistään 9.9.

Luotu 06.09.2018 | Muokattu 06.09.2018