UNESCO Chair in Bioethics Suomen valokuvakilpailu yliopisto-opiskelijoille

23.04.2019

UNESCO Chair in Bioethics Suomi  järjestää Turun yliopiston ja Åbo Akademin opiskelijoille valokuvauskilpailun teemalla Respect for Cultural Diversity.

Opiskelijat voivat osallistua kilpailuun yksin tai kavereiden kanssa nappaamalla kuvan tilanteesta, jossa kulttuurinen moninaisuus pääsee oikeuksiinsa, ja jossa moninaisuuden kunnioittaminen näyttäytyy yllättävällä ja luovalla tavalla.

Voittaneet kuvat esitellään maailman bioetiikkapäivänä 19.10.2019. Paras kuva lähetetään kansainvälisen UNESCO Chair in Bioethicsin World Bioethics Dayn valokuvakilpailuun. Parhaat kuvat pääsevät esille myös UNESCO Chair in Bioethics Suomen yksikön nettisivuilla.

Kuvan tulee olla mahdollisimman vähän käsitelty ja kooltaan enintään 10 MB. Kuva ei saa olla vanha vaan se tulee olla otettu tämän vuoden maaliskuun 1. päivän jälkeen.

Lähetä kuvasi (enintään 3 kuvaa/osallistuja) viimeistään 15.7.2019 osoitteeseen susuus@utu.fi. Lisätietoja kilpailusta voit tiedustella samasta osoitteesta.

Luotu 23.04.2019 | Muokattu 23.04.2019