Uusi julkaisu: Arvonluonnin muutoksen aakkoset – arvot, arki ja arvostus

31.08.2016

Arvonluonnin muutoksen aakkoset on julkaisu, joka johdattaa lukijan pohtimaan uudenlaisia johtamisen, yhteistyön ja kehittämisen tapoja, jotka mahdollistavat samanaikaisesti sekä tehokkaan nykyliiketoiminnan että sen jatkuvan kehittymisen ja uudistumisen.

Turun kauppakorkeakoulun Yrittäjyyden yksiköstä Ulla Hytti ja Satu Aaltonen ovat olleet mukana kirjoittamassa kirjaa. Ulla Hytti pyrkii yhdessä Minna Noren ja Mari Suvannon kanssa kirjoitetussa artikkelissaan ”Perinteisen konsultoinnin aika on ohi!” herättelemään yrityksiä ja asiantuntijoita pohtimaan oppimista ja liiketoiminnan kehittämistä uudella tapaa. Satu Aaltonen ja Tanja Lepistö perustelevat artikkelissaan ”Yhteiskehittäminen asiantuntijapalveluiden tuotteistamisessa” yhteiskehittämisen tarvetta tuotteistamisprosessissa ja esittelevät menetelmän verkostomaisesti tuotetun palvelun tuotteistamiseen.

Inka Lappalainen, Toni Ahonen, Maaria Nuutinen, Tiina Valjakka ja Heli Talja (Toim.) (2016) Arvonluonnin muutoksen aakkoset – arvot, arki ja arvostus. Teknologian tutkimuskeskus VTT Oy, Tampere.
Luotu 31.08.2016 | Muokattu 31.08.2016