Yliopiston tilat suljetaan

19.03.2020

Turun yliopisto tiukentaa tilojensa käyttöä aluehallintovirasto AVIn ja Suomen yliopistojen rehtorineuvosto Unifin linjauksien mukaisesti.

Perjantaista 20.3.2020 klo 6.00 alkaen yliopiston tilat ovat suljettu 13.4.2020 asti. Myös Exam-tenttitilat suljetaan.

Opetus- ja tutkimustoiminta toteutetaan etäyhteyksien avulla. Yliopiston tiloihin pääsevät toistaiseksi ainoastaan työntekijät, joiden tehtävät on määritelty tärkeiksi yliopiston kriittisen toimintatason turvaamisen kannalta. Näistä henkilöistä on kerätty tieto tiedekunnilta, erillisiltä laitoksilta ja yliopiston yhteisiltä palveluilta. Kulkuoikeutetut henkilöt saavat tiedon sähköpostitse.

Kulku tapahtuu ainoastaan rakennusten pääovista. Rakennusten käyttäjien on varauduttava pyydettäessä todistamaan tilapalvelu- tai vartiointihenkilöstölle henkilöllisyytensä ja kertomaan paikallaolon syy.

Yliopiston tiloissa työskentelevät huomioivat varotoimenpiteet viruksen leviämisen ehkäisemiseksi. Tilojen vartiointia lisätään.

Luotu 19.03.2020 | Muokattu 19.03.2020