Yrittäjyyden akateemiselle tutkimukselle palkinto

22.09.2022

Kerttu Saalasti -palkinto julkistettiin Kerttu Saalasti -seminaarissa maanantaina 19.9.2022. Palkinto myönnetään vuosittain merkittävästä mikroyrittäjyyttä tai yrittävää kulttuuria edistävästä tutkimuksen, koulutuksen tai yhteiskunnallisen vaikuttamisen saavutuksesta. Palkinnon myöntävät Kerttu Saalasti säätiö ja Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutti yhdessä. Tänä vuonna palkinnon sai Turun yliopiston yrittäjyyden professori ja eurooppalaisen yrittäjyystutkijajärjestön ECSB:n presidentti Ulla Hytti.

Professori Ulla Hytti on toiminut yrittäjyyden tutkimuksen parissa jo vuodesta 1996. Hän on korkeatasoisena yrittäjyystutkijana edistänyt esimerkillisesti mikroyrittäjyyttä ja yrittävää kulttuuria erityisesti yrittäjyyskasvatuksen osaamisalueella alueellisesti, kansallisesti ja kansainvälisesti”, Kerttu Saalasti –instituutin johtaja Matti Muhos toteaa palkinnon perusteluissa.

Luotu 22.09.2022 | Muokattu 22.09.2022