Kansainvälisen johtamisen ja yrittäjyyden tutkinto-ohjelma, kauppatieteiden maisteri (2 v)

Koulutus sopii sinulle, jos:

• olet kiinnostunut globaalista, vastuullisesta liiketoiminnasta ja liiketoiminnan yrittäjämäisestä uudistamisesta
  • olet innovatiivinen, vastuuntuntoinen ja ratkaisukeskeinen
  • haluat haastavalle kansainväliselle uralle asiantuntija- tai johtotehtäviin tai haaveilet omasta yrityksestä

Monialainen kauppatieteiden tutkinto yhdistää johtamisen, yrittäjyyden ja kansainvälisen liiketoiminnan. Koulutuksesta valmistut ketteräksi työelämän vaikuttajaksi jatkuvasti muuttuvaan globaaliin toimintaympäristöön, erilaisiin esimies- sekä asiantuntijatehtäviin.

Turun kauppakorkeakoulu on AACSB-akkreditoitu: kehitämme jatkuvasti koulutuksen laatua. Korkeatasoisen koulutuksen ohella tarjoamme sinulle lämminhenkisen opiskeluilmapiirin luottavaisesti tulevaisuuteen katsovassa yksikössä. Opiskelet monitieteisessä Turun yliopistossa, joka tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet valita laajasta vieraiden kielten tarjonnasta.

Opinnoissa perehdytään sekä pienten että suurten yritysten johtamiseen ja kansainvälistymiseen. Saat valmiudet luoda ja johtaa yrittäjämäisiä toimintoja organisaation eri tasoilla. Erikoistumissuunnaksi voit valita kansainvälisen liiketoiminnan, johtamisen ja organisoinnin, tai yrittäjyyden.

Sitaatti_tse_yrittajyys_Jaakko-Turko_opiskelija
Koulutus sopii moniosaajille, joita kiinnostaa yritysten kokonaisvaltainen kehittäminen. Kivana bonuksena on mahdollisuus suorittaa sivuainekokonaisuus vaihdossa Lontoossa!
Jaakko Turto
kauppatieteiden opiskelija, pääaineena yrittäjyys
Get inspired by the future.
Meiltä saat tutkinnon, joka avaa ovia.

Koulutuksesta valmistuneiden uramahdollisuuksia:

• liiketoiminnan analyytikko tai kehittäjä
  • johdon analyytikko tai konsultti
  • organisaation kehittäjä
  • kansainvälisen markkinoinnin asiantuntija tai päällikkö
  • vastuullisen liiketoiminnan asiantuntija tai päällikkö
  • henkilöstöasiantuntija tai -päällikkö
  • viennin asiantuntija tai päällikkö
  • tiimipäällikkö
  • yksityisyrittäjä, start-up:n vetäjä