Yhteistyö digitaalisen kulttuurin oppiaineessa

Digitaalinen kulttuuri tekee yhteistyötä muun muassa julkisyhteisöjen ja yritysten kanssa. Olemme toteuttaneet yhteistyössä tutkimushankkeita, julkaisuja, luentosarjoja ja opetussisältöjä, näyttelyitä, peli-, leikki- ja liikuntatapahtumia, pelejä sekä opinnäytetöitä.

Yhteistyökumppaneitamme ovat parasta aikaa tai ovat olleet muun muassa Valtioneuvoston kanslia, Porin kaupunki ja Satakunnan alueen muut kaupungit ja kunnat, Lounais-Suomen Liikunta ja Urheilu Liiku ry, Porin nuorisotyö, Porin lastenkulttuurikeskus, Satakunnan ammattikorkeakoulu, Sataedu, Satakunnan museo, Suomen pelimuseo (Tampere), Salon elektroniikkamuseo, Tekniikan museo (Helsinki), Vihervuosi-hanke, Verkkopelitapahtuma Insomnia, Porin akateeminen nörttikulttuurin arvostusseura PANA ry, IGDA (International Game Developers Association) Finland Satakunta, Tactic Games, markkinointitoimisto Staart, Porin ylioppilasteatteri, Satakunnan Kansa, elokuvayhdistys Filmiverkko ry, kotimaisten ja kaupallisten digitaalisten pelien aineistokokoelmaa ylläpitävä Videogames.fi sekä demoharrastustoimintaan keskittyvä tutkimuskokoelma Demoscene Research.

Tulevaisuudessa toteutamme yhteistyötä muun muassa 2019 aloittavan Pori Laboratory of Playn (PLoP) yhteydessä.

Ota yhteyttä henkilökuntaamme, niin kerromme lisää ja keskustelemme sopivista yhteistyömuodoista!