Hoitotieteen laitoksen tohtorikoulutettaville Turun yliopistosäätiön apurahoja

20.04.2021

Turun yliopistosäätiö on jakanut kevään apurahoja Turun yliopiston tutkijoille, tutkimusryhmille sekä jatko-opiskelijoille. Hoitotieteen laitoksen tohtorikoulutettavat olivat hyvin edustettuina apurahansaajissa. Apurahoja myönnettiin laitoksen tohtorikoulutettaville TtM Piiku Pakkanen, TtM Hanna-Kaisa Pellikka, TtM Sunna Rannikko, TtM Jenni Rinne ja TtM Johanna Wiisak.

Turun Yliopistosäätiö jakaa apurahoja kahdesti vuodessa. Kevään haussa myönnetään väitöskirja-apurahoja, tutkimusapurahoja (projektit), apurahoja ulkomaille suuntautuviin tieteellisiin kongressi- ja tutkimusmatkoihin sekä tutkijahuonestipendejä. Syksyn haussa myönnetään apurahoja kongressi- ja tutkimusmatkoihin ulkomaille sekä tutkijahuonestipendejä.  Vuosittain Turun yliopistosäätiö jakaa apurahoina yli miljoonaa euroa.

Paljon onnea apurahansaajille!

Luotu 20.04.2021 | Muokattu 20.04.2021