51st EG Conference – The Violence of Law järjestettiin Caloniassa 30.8.–1.9.

03.10.2023

Turun yliopiston oikeustieteellinen tiedekunta toimi järjestäjänä European Group -konferenssissa teemalla "The Violence of Law". Järjestyksessään 51. konferenssi pidettiin Caloniassa 30.8.–1.9.2023.

European Group for the Study of Deviance and Social Control (EG) on kansainvälinen verkosto tutkijoille, ammatinharjoittajille ja aktivisteille, jotka työskentelevät sosiaalisen oikeudenmukaisuuden puolesta. Vuosittaisia konferensseja EG Group on järjestänyt vuodesta 1973.

Järjestyksessään 51. EG Conference pidettiin Turun yliopiston oikeustieteellisessä tiedekunnassa 30.8.–1.9.2023. Kolmipäiväinen konferenssi teemalla "The Violence of Law" kokosi Caloniaan runsaan kansainvälisen osallistujakunnan – noin 140 osallistujaa 20 eri maasta.

EG Conference - avajaissanat

Professori Anne Alvesalo-Kuusi avasi konferenssin.

EG Conference -esittelyä Calonian salissa CAL1

EG Groupin koordinointiryhmä esitteli verkoston toimintaa.

EG Conference - paneelikeskustelu

Activist Criminology -paneelikeskusteluun osallistuivat Greg Martin, Biko Agozino, Victoria CanningSteve Tombs, Valeria Vegh Weis, Andrew M. Jefferson ja Hanna Malik.

EG Conference - kirjaesittelyä

Andrew M. Jefferson esittelee toimittamaansa kirjaa. Vieressä Valeria Vegh Weis.

Posterin esittelyä konferenssissa Calonian ala-aulassa

Keskiviikon kahvitauolla osallistujilla oli runsaasti aikaa perehtyä posterinäyttelyyn. Jani Hannonen kertoo tutkimuksestaan.

Posterin esittelyä konferenssissa Calonian ala-aulassa

Keskustelu posterien ääressä kävi vilkkaana. Tutkimuksestaan kertomassa Monica Sanchez Hernandez.

Infotiski ja iloisia ihmisiä konferenssissa CaloniassaKonferenssin hyväntuulista järjestäjäkuntaa.

Luotu 03.10.2023 | Muokattu 04.10.2023