Hae nyt TOPSOS sosiaalivakuutuksen huippuasiantuntijan erikoistumiskoulutukseen!

31.05.2018

Hei sinä sosiaalivakuutuksen alalla toimiva asiantuntija! Onko sinulla halu kehittyä alasi huippuasiantuntijaksi? Jos vastasit kyllä, hae nyt uuteen TOPSOS-erikoistumiskoulutukseen. Haku käynnistyy 1.6.2018 ja jatkuu elokuun 26. päivään asti.

Laadukas ja monipuolinen TOPSOS-erikoistumiskoulutus antaa hyvät valmiudet työelämässä tarvittavan asiantuntijuuden syventämiseen.

Erikoistumiskoulutuksen käytyäsi olet syventynyt sosiaalipoliittisten järjestelmien, sosiaalilainsäädännön ja sosiaalitalouden toimintaan. Pystyt käyttämään tieteellistä tutkimustietoa sosiaalivakuutusjärjestelmien analysoinnissa, arvioinnissa ja kehittämisessä. Omaat lisäksi hyvät taidolliset valmiudet tehdä itse sosiaalitilastollisia analyyseja ja kansainvälistä vertailua.

Uusi 1,5 vuotta kestävä erikoistumiskoulutus alkaa 1. marraskuuta 2018 ja se suoritetaan työn ohessa.

30 opintopisteen laajuisen erikoistumiskoulutuksen järjestää Turun yliopiston sosiaalipolitiikan oppiaine. Koulutusohjelman opettajina toimivat sosiaalivakuutuksen johtavat asiantuntijat niin yliopistoista kuin eri sosiaalivakuutuslaitoksista.

Koulutuksesta peritään opintopistekohtainen maksu, joka on 120 euroa. Kokonaisuudessaan koulutus maksaa 3 600 euroa. Opetus tapahtuu monimuoto-opetuksena sisältäen sekä lähiopetusta, verkko-opetusta että itsenäisesti suoritettavia opintoja.

Haluatko haastaa itseäsi? Haluatko edetä urallasi? Haluatko olla osa monitieteistä asiantuntijaverkostoa?

Tutustu koulutukseen ja hae mukaan:

TOPSOS-erikoistumiskoulutus

Luotu 31.05.2018 | Muokattu 31.05.2018