Ilmoittautumiset avoimen yliopiston opintoihin alkavat 7.8.2023

07.08.2023

Ilmoittautumiset syksyllä alkaviin opintokokonaisuuksiin ja yksittäisille jaksoille alkavat porrastetusti

Avoimena yliopisto-opintoina järjestettäviin opintoihin ilmoittaudutaan opintokohtaisesti. Voit ilmoittautua opintokokonaisuuteen, jolloin ilmoittautuminen ja opintomaksu koskee myös kaikkia kokonaisuuteen sisältyviä opintojaksoja, tai voit ilmoittautua opintotarjonnassa oleville yksittäisille opintojaksoille. Opintokohtainen ilmoittautuminen koskee myös avoimen väylän hakuun suoritettavia opintoja.

Huomasithan, että syksyn opintotarjontaan sisältyy myös maksuttomia opintoja!

Ilmoittautuminen Turun yliopiston järjestämin opintoihin

Ilmoittautumisajat alkavat tiedekuntakohtaisesti. Ensimmäisenä alkaa ilmoittautuminen oikeustieteellisen tiedekunnan opintojaksoille ma 7.8. alkaen ja sen jälkeen viikon aikana muiden tiedekuntien opintoihin muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Ilmoittautumisajat päättyvät opintokohtaisesti jo elokuussa tai myöhemmin syyslukukauden aikana. Turun kauppakorkeakoulun kursseille ilmoittaudutaan lukuvuoden aikana opetusperiodeittain. Tarkista tiedot opintojen esittelysivuilta.

Tarkista myös mahdolliset opiskelijakiintiöt ja esitietovaatimukset. Jos opinnoissa on pieni kiintiö, se voi täyttyä nopeastikin.

Yhteistyöoppilaitoksissa omat ilmoittautumisaikansa ja ohjeensa

Jos olet kiinnostunut kesäyliopistoissa, kansalaisopistoissa tai kansanopistoissa järjestettävistä opinnoista, kysy ilmoittautumisesta suoraan opistosta.

Lisätietoja ilmoittautumisesta

Ilmoittautumiset kevätlukukauden 2024 opintoihin alkavat joulukuussa.

Jos mietit opintojen sopivuutta omiin opiskelutavoitteisiisi, kysy lisätietoja opintoneuvojiltamme, ks. yhteystiedot.

Tervetuloa mukaan myös opintojen esittely- ja infotilaisuuksiin!

Luotu 07.08.2023 | Muokattu 07.08.2023