Kevään Frontiers of Science -seminaarit alkavat torstaina 1. helmikuuta

12.01.2024

Kevään Frontiers of Science -seminaariohjelma on valmis. Luennot ovat torstaisin klo 12:00 BioCityn Presidentti-auditoriossa. Ennen jokaista seminaaria on tarjolla kahvia ja sämpylöitä. Esityksiä ei striimata tai tallenneta.

Frontiers of Science on BioCity Turun järjestämä 25-vuotias seminaarisarja, jossa kansainvälisiä huippututkijoita kutsutaan Turkuun luennoimaan ja esittelemään oman alansa uusimpia tuloksia. Seminaarit on tarkoitettu sekä tutkijoille että opiskelijoille, ja opiskelijat voivat saada osallistumisesta opintopisteitä.

- Tänä kevätkautena BioCity Turun tutkijat ovat kutsuneet usean eri alan huippututkijoita kertomaan työstään. Mukana on mm. biokuvantamisen, biomateriaalien, syöpätutkimuksen ja biokatalyysin asiantuntijoita, kertoo BioCity Turun tieteellinen johtaja, professori Klaus Elenius.

Väitöskirjatutkija, lounasta FoS-puhujan kanssa!

BioCity Turku tarjoaa opiskelijoille ja väitöskirjatutkijoille loistavan mahdollisuuden luoda yhteyksiä tulevaisuutta varten ja saada inspiraatiota omaan työhön. Jokaisen seminaarin jälkeen puhuja lounastaa enintään kuuden opiskelijan, väitöskirjatutkijan tai uransa alkuvaiheessa olevan postdoc‑tutkijan kanssa. Lounas on vapaamuotoinen tapahtuma, jossa keskustellaan tieteestä, urakehityksestä tai jostain ihan muusta. Osallistua saa riippumatta siitä, mihin ryhmään tutkija kuuluu. BioCity Turku tarjoaa lounaan.

Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä biocityturku@bioscience.fi

Frontiers of Science –seminaarit ovat aina torstaisin klo 12.00

Kaikki Frontiers of Science -seminaarit ovat torstaisin klo 12.00 BioCityn Presidentti-auditoriossa. Tapahtumaan ei ole rekisteröitymistä, ja ennen luentoa on tarjolla kahvia ja sämpylä. Jos olet opiskelija ja haluat kerätä opintopisteitä, tulosta seminaaripäiväkirja ja pyydä koordinaattoria allekirjoittamaan se seminaarin jälkeen.

Tervetuloa!

Jos haluat saada sähköpostitse tietoa BioCity Turun tapahtumista, ota yhteyttä osoitteeseen biocityturku@bioscience.fi. Voit myös seurata meitä viestipalvelu X:ssä @BioCityTurku.

Mikroskooppikuva Jenny Pessa: Transformed human breast epithelial HS578T cells (flattened), labelled with commercial fluorescent antibodies. Image acquired on 3i CSU-W1 Spinning disk with 40x objective.

Luotu 12.01.2024 | Muokattu 12.01.2024