Kulttuuri näyttää suuntaa Kulttuurikampus Turun webinaarissa 10.5.2021

05.05.2021

Kulttuurikampus Turku järjestää maanantaina 10.5. webinaarin, jossa hankkeen yhteistyökumppanit esittelevät sen tavoitteita ja suunnitelmia. Kulttuuri näyttää suuntaa -webinaarissa kuullaan myös kommenttipuheenvuoroja kolmen eri kulttuuritapahtuman toimijoilta. Maanantaiaamupäivän webinaari päättyy Turun konservatorion ja musiikkiopiston lounaskonserttiin.

Kulttuuri näyttää suuntaa -webinaari
Aika: ma 10.5.2021 klo 9–11, musiikkia klo 8:50–9:15 ja lounaskonsertti klo 11–11.45
Paikka: Zoom https://turkuamk.zoom.us/s/67641377293

Kulttuurikampus Turku kutsuu kaikki kulttuurista kiinnostuneet Kulttuuri näyttää suuntaa -webinaariin maanantaina 10.5. Etäyhteydellä toteutettavassa webinaarissa Kulttuurikampus Turun yhteistyötahot kertovat hankkeen tavoitteista, painopisteistä ja suunnitelmista. Alustuspuheenvuoroja kommentoivat Paimion parantolan, Turku Stars -katuelämyksen sekä tieteitä ja taiteita yhdistävän Aboagora-tapahtuman toimijat.

Webinaariaamun avaa Turun konservatorion ja musiikkiopiston musiikkiesitys. Ja aamupäivän päätteeksi osallistujat voivat siirtyä uuteen viikkoon lounaskonsertin sävelten siivittämänä.

Kulttuurikampus Turku kokoaa alueen kulttuurialan toimijoita verkostoksi. Sen tehtävä on vahvistaa strategista yhteistyötä korkeakoulujen, muiden oppilaitosten, yritysten, kolmannen sektorin toimijoiden ja kaupungin välillä.

Toiminnan tavoitteena on tehdä näkyväksi kulttuurialan vaikuttavuutta ja vahvistaa alueen imagoa, vetovoimaa ja pitovoimaa. Samalla alueelle tavoitellaan lisää kulttuurialan työpaikkoja ja yrityksiä.

Kulttuurikampus Turun yhteistyösopimuksessa ovat mukana Turun kaupunki, Turun yliopisto, Åbo Akademi, Turun ammattikorkeakoulu Oy, Suomen Humanistinen Ammattikorkeakoulu Oy, Turun musiikkiopetus Oy sekä Turku Science Park Oy. Sopimus yhteistyöstä allekirjoitettiin 2020.

> Lue lisää: www.kulttuurikampusturku.fi

8.50 Musiikkia