Lääketieteellinen tiedekunta kokonaan etäopetukseen koronavirustartuntojen vuoksi

17.09.2020

Turun yliopiston lääketieteellisen tiedekunnan opiskelijoilla on todettu koronavirustartuntoja. Tiedekunta siirtyy turvallisuuden varmistamiseksi kokonaan etäopetukseen.

Lääketieteellisen tiedekunnan sairaaloissa tapahtuva opetus on keskeytetty, ja opetus siirretään järjestettäväksi etäyhteyksin 1.10.2020 asti.

Opiskelijoiden koronavirustartunnat ovat johdettavissa pääasiassa vapaa-aikaan liittyviin tapaamisiin.

Tartuntatautiviranomaiset kartoittavat altistuneita, ja koronavirustestejä tehdään aktiivisesti. Yliopisto toimii tiiviissä yhteistyössä tartuntatautiviranomaisen kanssa.

Mahdolliset lisätietotiedustelut ja kysymykset pyydetään ensisijaisesti lähettämään sähköpostitse osoitteeseen koronainfo@utu.fi. Älä kuitenkaan lähetä tähän palveluosoitteeseen viestejä, joissa käsitellään yksittäisten henkilöiden terveystietoja. Ilmoitukset koronatapauksista tai -epäilyistä pyydetään ilmoittamaan suoraan työsuojelupäällikkö Satu Alangolle, satu.alanko@utu.fi, p. 046 920 3272.

Lisätietoja:
vs. ylilääkäri, Tartuntataudeista vastaava lääkäri Jutta Peltoniemi
Turun kaupungin hyvinvointitoimiala
jutta.peltoniemi@turku.fi
p. 040 595 3682

> Terveysviranomaiset suosittavat opiskelijajärjestöille joukkotilaisuuksien järjestämisen rajoittamista (14.9.2020)

> Turun yliopiston ohjeet koronavirustilanteessa

Luotu 17.09.2020 | Muokattu 17.09.2020