Mediatutkimuksen oppiaine palkitsi vuoden kandidaatin ja maisterin

16.03.2021

Mediatutkimuksen oppiaine palkitsi korona-aikojen Zoom-poikkeusolosuhteissa 1.3. vuoden kandidaattinaan Pilvi Kovasen ja vuoden maisterinaan Anni Variksen.

Vuosittain jaettava kunniamaininta myönnetään erinomaisesta opintomenestyksestä, jota arvioidaan tutkinnon kokonaisuuden, opintojen keston sekä opinnäytteiden kautta.

Anni Variksen elokuvakritiikkiä ja sukupuolta digitalisoitumisen kehyksessä luotaavaa pro gradu -tutkielmaa taas kiitettiin haasteellisen tutkimusasetelman luovasta ja itsenäisestä ratkaisemisesta.

Vuoden kandidaatti Pilvi Kovanen sai erityistä kiitosta myös aktiivisesta osallistumisestaan opiskelijoiden edun ajamiseen ja oppiaineen toimintaan ainejärjestö Affektin koulutuspoliittisena vastaavana.

> Anni Variksen pro gradu -tutkielma on julkaistu UTUPubissa: Amatöörejä, jumalia ja barbileikkejä: elokuvakritiikin tavat puhua elokuvia tekevistä naisista (mediatutkimuksen pro gradu -tutkielma, 2020)

Luotu 16.03.2021 | Muokattu 16.03.2021