Täydennyskoulutusta opettajille

28.09.2015

Opettajille suunnatut 4 tunnin iltapäiväkoulutukset käynnistyvät Raumalla! Varhais-, esi- ja perusopetuksen opettajille pääosin kohdennetut täydennyskoulutusiltapäivät käynnistyvät marraskuussa 2015 musiikin opetuksen kokonaisuudella. Keväällä 2016 toteutuvat kuvataiteiden, käsityön sekä äidinkielen sisältöalueiden täsmäkoulutusiltapäivät. Ilmoittautuminen on jo käynnissä, varmista paikkasi ja ilmoittaudu mukaan syventämään osaamistasi ja saamaan uusia ideoita ja välineitä opetustyöhösi.

​Koulutustarjotin koostuu useista erillisistä iltapäiväkoulutuksista á 120 € (sis. alv 24%), joista voit valita mieleisesi:

• Musiikin iltapäiväkoulutukset tarjoavat ideoita mm. lasten rytmitajun kehittämiseksi. Koulutuksissa tutustutaan myös lasten äänenkäytön perusteisiin sekä perehdytään uuden digitaaliteknologian hyväksikäyttöön musiikkikasvatuksessa.
  • Kuvataiteen opetuksen koulutuksen tavoitteena on mm. saada valmiuksia hyödyntää monipuolisesti lähiympäristöä kuvataideopetuksessa sekä välineitä kuvataiteen opetuksen suunnitteluun ja arviointiin.
  • Käsityön opetuksen iltapäivissä tutustutaan huovutuksen, kankaanpainannan, värjäyksen ja lankatekniikoiden erilaisiin mahdollisuuksiin.
  • Äidinkielen iltapäivät keskittyvät mm poikien lukemiseen, luetunymmärtämisen kehittämiseen, draaman toimintatapoihin sekä TVT:n sovelluksiin äidinkielen ja kirjallisuuden opettamisessa.

Luotu 28.09.2015 | Muokattu 06.08.2021