Turun normaalikoulun yläkoulussa ja Turun kansainvälisen koulun alakoulussa koronavirustartunta

22.02.2021

Turun normaalikoulun yläkoulussa on todettu yhdellä henkilöllä koronavirustartunta. Normaalikoulun yhteydessä sijaitsevan Turun kansainvälisen koulun alakoulussa on todettu yhdellä henkilöllä koronavirustartunta.

Turun normaalikoulun yläkoulussa on todettu yhdellä henkilöllä koronavirustartunta torstaina 18.2.2021. Koronavirukselle altistuneita on 37, ja he ovat saaneet erillisen viestin altistumisesta ja ohjeet jäädä karanteeniin 4.3.2021 asti. Koulu järjestää karanteeniin määrätyille oppilaille etäopetusta. Muiden oppilaiden ja henkilökunnan osalta koulutyö jatkuu talviloman jälkeen normaalisti.

Turun normaalikoulun yhteydessä sijaitsevan Turun kansainvälisen koulun alakoulussa on todettu yhdellä henkilöllä koronavirustartunta torstaina 18.2.2021. Koronavirukselle altistuneita on 11, ja he ovat saaneet erillisen viestin altistumisesta ja ohjeet jäädä karanteeniin 4.3.2021 asti. Koulu järjestää karanteeniin määrätyille oppilaille etäopetusta. Muiden oppilaiden ja henkilökunnan osalta koulutyö jatkuu talviloman jälkeen normaalisti.

Huoltajia on tiedotettu molemmista tapauksista Wilma-viestillä.

Varissuolla sijaitseva Turun normaalikoulu on Turun yliopiston ylläpitämä harjoittelukoulu.

Lisätietoja:
Turun normaalikoulun johtava rehtori Vesa Valkila, p. 0400 523 093, vesa.valkila@utu.fi

Luotu 22.02.2021 | Muokattu 22.02.2021